Pszczelarstwo to może być biznes Pszczelarstwo to może być biznes, J. Wilde Tytuł: Pszczelarstwo to może być biznes Autor: Wilde Jerzy, Cichoń Janusz Wydawca: Sądecki Bartnik, Nowy Sącz 1999 ISBN 83-410477-0-9 Stron: 168 Format: 16x23 cm Oprawa: miękka Książka, która oddajemy do rąk Czytelnika, różni się zasadniczo od większości dotychczasowych opracowań, poświęconych pszczołom i produkcji pasiecznej. Różnica polega na innym podejściu do pszczelarstwa. Traktujemy je bowiem jak biznes. Uważamy, że duże pasieki mogą stanowić godziwe źródło dochodu dla pszczelarzy i ich rodzin. Wykazujemy, że dobrze zorganizowana i profesjonalnie prowadzona pasieka może przynosić zyski. Wykazujemy także jakie działania należy podjąć, by korzystnie sprzedawać produkty pszczele. Definiujemy podstawowe pojęcia z zakresu marketingu i podajemy konkretne przykłady działań marketingowych. Zasadniczym celem, jakie chcemy osiągnąć jest wskazanie kierunków rozwoju pszczelarstwa. Pragnęlibyśmy, aby przedstawione w książce wyniki naszych badań, zachęciły pszczelarzy do zmiany sposobu gospodarowania.
Parametry:
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.